Beste leiders en trainers,

Zonder dat het seizoen echt begonnen is, zit het seizoen er ook al weer op.
Wij kunnen het helaas niet veranderen.
De KNVB heeft besloten om de competities niet meer te hervatten.
Dit heeft ons doen besluiten om de teamkleding en materialen in te gaan nemen en klaar te maken voor het nieuwe seizoen.
We hebben een schema gemaakt voor inname van de kleding en materialen.

Bij de inname moet iedereen een aantal regels in acht nemen, te weten:

* Elke 10 minuten wordt er volgens onderstaand schema 1 persoon per team verwacht voor het inleveren van de kleding en materialen.

* Kom niet te vroeg!

* Er is een looproute gemaakt om te voorkomen dat je elkaar tegenkomt.

* Je komt binnen via de ingang bij de kleedkamergang en loopt alle kleedkamers voorbij tot aan de klapdeuren.

* Het gebouw wordt via de uitgang richting het hoofdveld verlaten. Op de plattegrond is deze route als geel aangemerkt.

* Zorg ervoor dat alle kleding en materialen zijn gecontroleerd. Mocht er iets niet ingeleverd en/of kapot zijn dan graag de naam van de speler doorgeven. Desbetreffende speler kan in dat geval een nota ontvangen voor de aanschaf van nieuwe kleding/materialen

Woensdag 30 juni 2021

19.00 uur JO13-3

19.10 uur JO13-2

19.20 uur JO15-3

19.30 uur JO15-2

19.40 uur JO15-1

19.50 uur JO17-2

20.00 uur JO17-1

20.10 uur MO17-1

20.20 uur JO19-3

20.30 uur JO19-2

20.40 uur JO19-1

Indien er vragen zijn kan er altijd contact worden opgenomen via kleding@achilles1894.nl.
Wij proberen in dat geval z.s.m. te reageren.
Blijf je leider bij hetzelfde team, laat dit dan even weten via ons email adres.
In dat geval volstaat een overzicht van de kleding en materialen welke je in je bezit hebt.

Met vriendelijke groet,
De kledingcommissie

0
X