Dinsdag 16 juni        

 

19.00u – 19.45u                JO7-, JO8- en JO9-teams

19.45u – 20.15u                JO11-, JO12 en JO13-teams

20.15u – 20.45u                JO15- en JO17-teams

20.45u – 21.15u                JO19-teams, VR1/MO15

 

  • Wij verzoeken de leid(st)er(s) om alle kleding (wedstrijdtenues, trainingspakken (indien dit seizoen ontvangen), leidersjassen en materialen) te controleren op beschadigingen.
    Indien er iets beschadigd is dit dan graag melden bij het inleveren van de spullen.
  • Vriendelijk verzoek om alles schoon en gewassen in te leveren.
  • De teams waar de spelers een tas uitgereikt hebben gekregen leveren alle kleding samen met de tas in bij hun leid(st)er(s)!
  • Het is voor de leid(st)er(s) van groot belang dat er goed gecontroleerd wordt wie welke kleding inlevert. Dit om zoektochten naar de ontbrekende kleding te voorkomen. Let ook op het kledingmerk op de broekjes (dit moet Hummel zijn. In een enkel geval kan het zijn dat een team nog Macron gebruikt)
  • Indien de kleding/materialen niet volledig zijn dan zullen de kosten in rekening gebracht worden bij desbetreffende speler! Dit geldt ook voor de broekjes die bij het tenue horen. Deze zijn van hetzelfde merk als de shirts. Indien blijkt dat dit bij het inleveren niet in orde is zullen de kosten voor de aanschaf van een nieuw broekje ook in rekening worden gebracht bij desbetreffende speler!
  • Indien de kleding van het elftal al bij het nieuwe team in gebruik is horen wij dat graag via ons email adres.

 

LET OP:

In verband met de coronamaatregelen, verzoeken wij jullie bij de hoofdingang aan de balie de spullen in te leveren. Graag 1 team aanwezig in de hal. Als er al een team in de hal staat, dan graag buiten (op 1,5 meter van elkaar) wachten.

 

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

De kledingcommissie
kleding@achilles1894.nl

X