
Maandag 1 juli
19.00u – 19.45u JO7-, JO8- en JO9-teams
19.45u – 20.15u JO11- en JO13-teams
20.15u – 20.45u JO15- en JO17-teams
20.45u – 21.15u JO19-teams, VR1/MO15
- Wij verzoeken de leid(st)er(s) om alle kleding en materialen te controleren op beschadigingen.
Indien er iets beschadigd is dit dan graag melden bij het inleveren van de spullen. - De teams waar de spelers een tas uitgereikt hebben gekregen leveren alle kleding samen met de tas in bij hun leid(st)er(s)!
- Het is voor de leid(st)er(s) van groot belang dat er goed gecontroleerd wordt wie welke kleding inlevert. Dit om zoektochten naar de ontbrekende kleding te voorkomen
- Er zijn nog teams die toernooien spelen. Kun je daarom de kleding nog niet inleveren op bovengenoemde dagen dan graag een persoonlijke afspraak maken via email kleding@achilles1894.nl
- Indien de kleding/materialen niet volledig zijn dan zullen de kosten in rekening gebracht worden bij desbetreffende speler! Dit geldt ook voor de broekjes die bij het tenue horen. Deze zijn van hetzelfde merk als de shirts. Indien blijkt dat dit bij het inleveren niet in orde is zullen de kosten voor de aanschaf van een nieuw broekje ook in rekening worden gebracht bij desbetreffende speler!
- Indien de kleding van het elftal al bij het nieuwe team in gebruik is horen wij dat graag via ons email adres
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
De kledingcommissie
kleding@achilles1894.nl