
Het seizoen is weer ten einde.
Dit betekent dat de kledingcommissie graag alle kleding en materialen weer wil innemen voor controle en gereedmaken voor het nieuwe seizoen.
Alle spelers met een tas van de club in bruikleen leveren deze droog en schoon in bij de leider! Wij verzoeken alle leiders de teamtassen en materialen in te leveren volgens onderstaand schema.
Het is van belang dat de teamtas droog is en de kleding in de tas gewassen worden ingeleverd. Ook zouden wij het fijn vinden wanneer de leider alvast inventariseert of er kleding of materiaal kapot is of ontbreekt.
Dit kan aangegeven worden bij de kledinginname.
Zo kunnen wij snel handelen en ervoor zorgen dat iedereen het nieuwe seizoen van start kan gaan. Ook willen wij trainers die stoppen met hun activiteiten verzoeken de kleding gewassen in te leveren.
De trainers kunnen hun kleding op dezelfde avond inleveren als het team.
Het schema:
3 juli 2018 – 19.00 uur tot 20.30 uur
Alle JO7 t/m JO11 teams
5 juli 2018 – 19.00 uur tot 20.30 uur
Alle JO13 t/m JO19 teams en VR1
Mochten er vragen zijn, neem dan gerust contact op via kleding@achilles1894.nl
Met vriendelijke groet,
De kledingcommissie
Frank, Bianca, Marjan en Jose